Compliance Advisor Ombudsman
Geplaatst in categorie:
Publicatie
Gepubliceerd op:
Deze brochure geeft een beschrijving van het klachtenmechanisme van de IFC/MIGA: the Compliance Advisor Ombudsman (CAO). Het geeft een overzicht van de belangrijkste principes/regels, het klachtenproces, de wie, wat, waar, wanneer en waarom van het indienen van een klacht en een stappenoverzicht over hoe je een klacht indient.
Partners
Publicatie
Gerelateerde content
-
-
The World Bank Inspection Panel Gepubliceerd op:Geplaatst in categorie:Publicatie
-
Nieuwe brochure en training helpen mensenrechtenverdedigers bij het indienen van klachten tegen multinationalsGeplaatst in categorie:NieuwsGepubliceerd op:
-
Human Rights and Grievance Mechanisms Gepubliceerd op:J. OldenzielGeplaatst in categorie:PublicatieJ. Oldenziel
-
Using Grievance Mechanisms Gepubliceerd op:Esther de HaanGeplaatst in categorie:PublicatieEsther de Haan
-
Wikipedia’s uitdagingen in Iran Gepubliceerd op:Joseph Wilde-RamsingGeplaatst in categorie:PublicatieJoseph Wilde-Ramsing